A- A+
Politica de retur
Dreptul si termenul legal de retragere
1.1. Termenul exercitarii dreptului legal de retragere
In conformitate cu articolul 9 (1) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Cumparatorul are la dispozitie un termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produselor, pentru a-si exercita dreptul legal de retragere, fara a fi obligat sa-si motiveze decizia.
1.2. Modalitatile de exercitare a dreptului legal de retragere
Cumparatorul sau, dupa caz, destinatarul Comenzii, pentru a-si exercita dreptul de retragere, trebuie sa informeze expres SC RAINBO SOCIAL S.R.L. la urmatoarele date de contact: SC RAINBOW SOCIAL S.R.L., Str Arcului Nr 24, Et.1, Sector 2, Bucuresti, telefon: 0764 109 385, e-mail: rainbowsocial2023@gmail.com, cu privire la decizia sa de a se retrage din prezentul contract. Cumparatorul poate completa si transmite electronic de pe site-ul www.rainbowsocial.ro formularul standard de retragere pus la dispozitie sau orice alta declaratie neechivoca, folosirea formularului standard nefiind obligatorie. Daca insa Cumparatorul foloseste aceasta optiune, RAINBOW SOCIA S.R.L. ii va transmite fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient ca Cumparatorul sa trimita comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
1.3 Produsele exceptate de la exercitarea dreptului legal de retragere
In conformitate cu articolul 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru Comenzile care se refera la:
– furnizarea de bunuri care au fost desigilate dupa livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igiena sau protectie a sanatatii;
– furnizarea de bunuri confectionate potrivit specificatiilor consumatorului sau evident personalizate.
Prin urmare, Cumparatorul ia la cunostinta faptul ca nu se va putea aplica dreptul sau legal de retragere cu privire la produsele personalizate realizate de RAINBOW SOCIAL SRL conform specificatiilor primate de la comparator.
1.4 Consecintele exercitarii dreptului legal de retragere
In situatia in care produsele pot face obiectul dreptului legal de retragere, Cumparatorul care isi exercita dreptul de retragere in conditiile prevazute de prezentul articol cu privire la termenele si modalitatile de returnare a produselor, va putea obtine rambursarea contravalorii produselor returnate, dar nu si a cheltuielilor de expediere aferente Comenzii. Cumparatorului sau destinatarului Comenzii care isi exercita dreptul legal de retragere in conditiile prevazute de prezentul articol cu privire la termenele si modalitatile de returnare a Produselor, i se vor rambursa toate sumele achitate catre RAINBOW SOCIAL S.R.L. cu titlu de plata pentru comanda cu privire la care s-a exercitat dreptul de retragere, cu exceptia costurilor livrarii, fara intarzieri nejustificate, si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care RAINBOW SOCIAL S.R.L. este corespunzator notificata cu privire la decizia de retragere din prezentul Contract. In temeiul art. 13 (2) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Consumatorul intelege si isi da in mod expres consimtamantul ca rambursarea sumelor sa se efectueze exclusiv prin transfer bancar, sens in care se obliga sa furnizeze lui RAINBOW SOCIAL S.R.L. datele unui cont bancar pentru transferul sumelor.
In orice caz, Consumatorului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. RAINBOW SOCIAL S.R.L. are dreptul de a amana rambursarea pana la data la care primeste inapoi produsele. Produsele returnate vor fi expediate de Cumparator catre RAINBOW SOCIAL S.R.L., punct de lucru Str Arcului Nr 24, Sector 2, Bucuresti. Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
1.5. Cheltuieli
In conformitate cu articolul 14 (2) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Cumparator. Prin exceptie, in cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si Comanda, cheltuielile de returnare vor fi suportate de RAINBOW SOCIAL S.R.L.
Returnarea produselor
2.1. Dispozitii generale aplicabile returului produselor
Este obligatoriu ca produsele sa fie returnate catre RAINBOW SOCIAL S.R.L. intr-o stare care sa permita repunerea lor la vanzare (produse in stare perfecta, accesoriile, prospectele, etc) cel mai tarziu, dupa caz, in termen de 14 (paisprezece) de zile calendaristice de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produselor.
Retururile de produse trimise dupa expirarea acestui termen nu sunt acceptate.
In plus, produsele vor fi insotite de numarul de Comanda, mentionat pe formularul de retur, ce trebuie sa se afle in colet cu produsele returnate.
In situatia in care Cumparatorul a beneficiat pe Site de o oferta speciala, care ii permitea, in anumite conditii, sa achizitioneze unul sau mai multe produse ofertate in schimbul Comenzii sale sau sa beneficieze fara cost suplimentar de diferite produse promotionale sau cadouri, se va considera ca prin exercitarea dreptului sau de retragere acesta din urma nu mai este eligibil pentru a beneficia de respectiva oferta sau de respectivele produse promotionale sau cadouri. Cumparatorul va trebui sa restituie produsul (produsele) pe care doreste sa il/le returneze doar impreuna cu produsele promotionale si/sau cadourile primite respectiv produsul (produsele) achizitionate la oferta in schimbul Comenzii produsului/produselor returnat(e), astfel incat RAINBOW SOCIAL S.R.L. sa poata da curs cererii sale de retragere.
Cumparatorul va fi raspunzator pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si, dupa caz, a functionarii produselor.
2.2. Returnarea coletului prin curier
In plus fata de conditiile prevazute la articolul 2.1 de mai sus, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii, care doreste sa-si exercite dreptul de retragere, legal sau contractual, returnand produsul prin curier/colet, trebuie sa urmeze instructiunile urmatoare:
– trimiterea coletului la urmatoarea adresa: Str Arcului Nr 24, Sector 2, Bucuresti, destinatar RAINBOW SOCIAL S.R.L.
RAINBOW SOCIAL S.R.L. nu accepta coletele adresate necorespunzator, la oricare alt punct de lucru sau adresa, chiar daca apartine RAINBOW SOCIAL S.R.L.
Atunci cand Cumparatorul/destinatarul Comenzii nu demonstreaza ca a predat efectiv produsul unui transportator conform celor de mai sus, toate riscurile legate de returnarea produsului sunt in sarcina Cumparatorului sau a destinatarului Comenzii.