A- A+
Orice reclamație trebuie să fie îndreptată către Departamentul Relații Clienți, prin formularul pus la dispoziție în site la secțiunea CONTACT sau la numerele de telefon: +40 764 109 385.
Ce se întâmplă după depunerea unei reclamații?
1. Începe procesul de rezolvare:
• înregistrați sesizarea dumneavoastră și veți primi un număr de înregistrare.
2. Investigăm și:
• păstrăm confidențialitatea, în conformitate cu legislația;
• tratăm fiecare sesizare cu integritate și respect;
• investigăm problema temeinic și obiectiv;
• luăm la cunoștință când facem o greșeală și implementăm rapid măsurile necesare remedierii acesteia.
3. Revenim către dumneavoastră:
• cu răspunsul care va conține rezultatul investigației, poziția oficială a companiei, motivarea acesteia, soluția potrivită și acțiunile care urmează să fie întreprinse;
• în situația în care, răspunsul va fi negativ, acesta va fi justificat.